Koszyk
Twój koszyk:
0 Ulubione Kontakt

Biuro obsługi Klienta

Pn. - Pt od.8.30 do 16.30

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Kawa a jakość obsługi klienta

Czego się pani napije… czyli jaka kawa do ekspresu sprawdzi się w lokalach usługowych?

O wysokiej jakości obsługi klienta świadczy wiele kwestii. Przede wszystkim istotne jest zadowolenie z usług wykonanych w lokalu, niezależnie od tego, czy jest to salon kosmetyczny, fryzjerski, czy może gabinet podologiczny. Jak sprawić, aby wizyta w każdym z tych miejsc była bardziej komfortowa? Przede wszystkim zadbaj o najlepsze zaopatrzenie, nie tylko to potrzebne do wykonywania usług, w których specjalizuje się Twój lokal, ale też o doskonałą kawę. To właśnie takie detale sprawiają bowiem, że klient poczuje się wyjątkowy i zaopiekowany!

 

Z tekstu dowiesz się:

  • jak dobrać odpowiednią kawę do ekspresu
  • jaki ekspres sprawdzi się w Twoim lokalu usługowym,
  • jak sprawić, aby przygotowanie kawy przez personel lokalu usługowego weszło na wyższy poziom.

 

Jeśli prowadzisz salon fryzjerski, z pewnością wiesz, gdzie kupować zaopatrzenie dla fryzjerów. Podobnie jest w salonie kosmetycznym: specjalistyczny asortyment z pewnością nie ma przed Tobą tajemnic. Warto jednak zadbać o to, aby Twój salon urody bądź jakiekolwiek inne miejsce, które prowadzisz, mógł się pochwalić również doskonałej jakości, aromatyczną kawą. Nic tak bowiem nie poprawia nastroju, jak dobrze zaparzony napój. Gdzie kupować kawę i jak ją parzyć, aby była jak najlepsza? Przeczytaj nasz artykuł!

Jaka kawa do ekspresu sprawdzi się najlepiej?

Odpowiednia kawa jest jednym z czynników wpływających na jakość obsługi klienta. Może bowiem sprawić, że ocena obsługi wzrośnie. Podanie filiżanki aromatycznego napoju w czasie oczekiwania na usługę bądź w jej trakcie sprawia, że klient czuje się niemal jak u siebie w domu, a o to przecież chodzi w lokalach takich jak salon piękności czy fryzjerski. Również w gabinetach medycznych zaoferowanie kawy pacjentowi może pozytywnie wpłynąć na jego nastrój.

Kluczem do wyboru odpowiedniej kawy jest świadomość dotycząca tego, które ziarna można uznać za najbardziej uniwersalne. Nie sposób bowiem dogodzić wszystkim klientom – w lokalach usługowych nie ma możliwości oferowania różnego rodzaju ziaren, jak w kawiarni. Należy więc postawić na takie kawy, które mają szanse zasmakować wszystkim. Wydaje się to niemożliwe, jednak z naszymi ten cel! Idealnym wyborem będzie więc kawa o wypośrodkowanym poziomie wypalenia oraz walorach smakowych. Zdecyduj się na mieszankę arabiki i robusty, której smak jest zrównoważony i słodko-łagodny, jak np. Extra Mild.

Jeśli zastanawiasz się, jaka kawa do ekspresu ciśnieniowego lub automatycznego z młynkiem sprawdzi się najlepiej – odpowiadamy: wybierz stopień palenia medium, który będzie dość łagodny, ale wyrazisty, oraz smak kawy orzechowo-czekoladowy. Taki wybór z pewnością zadowoli kubki smakowe Twoich klientów. Dobrym rozwiązaniem jest zamówienie kawowego abonamentu w usłudze Segafredo dla przedsiębiorców. Dzięki temu nie musisz się martwić o to, że zabraknie Ci kawy do poczęstowania Twoich klientów, a także zyskasz atrakcyjne rabaty!

Ekspres do kawy w salonie – jaki wybrać?

Jeśli cenisz sobie przede wszystkim jakość przyrządzanej kawy, musisz nie tylko uważnie wybrać mieszankę ziaren, ale też ekspres do kawy w salonie. Dowiedz się, jakie są różnice między ekspresem kolbowym a automatycznym i zdecyduj, który lepiej sprawdzi się w Twoim lokalu. Przeczytaj:

  • Ekspres kolbowy – jest niezwykle wydajny (dzięki niemu kaw dziennie), energooszczędny oraz łatwy w czyszczeniu, funkcjonalny (posiada doskonałą regulację temperatury do nawet 0,1 stopnia, pozwala na profilowanie ciśnienia podczas parzenia, a niektóre modele posiadają także tzw. dyszę autosteam, którą wystarczy zanurzyć w dzbanku z mlekiem, aby system sam doskonale je spienił), a po odpowiednim przeszkoleniu jest też prosty w obsłudze.
  • Ekspres automatyczny – umożliwia zrobienie od kilkudziesięciu do około 150 kaw dziennie; może być wyposażony w spieniacz i młynek, jest mniejszy niż ekspres kolbowy, daje szansę uzyskania stuprocentowej powtarzalności, a zrobienie kawy wymaga jedynie naciśnięcia odpowiedniego guzika.

Głównym wyznacznikiem, którym warto się kierować podczas wyboru ekspresu, jest więc jego wydajność, a także poziom przeszkolenia Twojego personelu.

Jakość obsługi – jak podać doskonałą kawę bez zatrudniania baristy?

Lokal usługowy nie jest miejscem, w którym zatrudnia się wykwalifikowanego baristę odpowiedzialnego jedynie za serwis kawowy. Co zatem zrobić, aby kawa serwowana przez Twoich pracowników była na jeszcze wyższym poziomie?

Możesz zaproponować swoim pracownikom szkolenie Coffee Art Masters Segafredo, które jest skierowane nie tylko do profesjonalistów, ale też zupełnych laików w kawowym temacie. Dzięki niemu zdobędą oni podstawową wiedzę na temat samych ziaren, a także odbędą szkolenie pod okiem certyfikowanych baristów. Takie szkolenie aż w 80% składa się z zajęć praktycznych, dzięki czemu Twoja załoga od razu nabierze niezbędnej wprawy. Aby poziom zadowolenia klientów z wizyty w Twoim lokalu był jeszcze wyższy, podpowiemy, jak przygotowywać napoje z syropami, różnego rodzaju kawy mleczne oraz najlepsze espresso. Tak wyszkoleni pracownicy z pewnością poprawią wrażenia związane z korzystaniem z usług oferowanych przez Twój salon lub gabinet.

W Segafredo wiemy, że picie kawy powinno się kojarzyć z relaksem i przyjemnością, podobnie zresztą jak sama wizyta np. w salonie urody. Dlatego chętnie pomożemy Ci zapewnić Twoim klientom możliwość doświadczania wyjątkowych doznań smakowych. Dzięki rejestracji w naszym sklepie otrzymasz dostęp do atrakcyjnych rabatów, materiałów edukacyjnych, a także abonamentów kawowych, dzięki którym w jeszcze prostszy sposób zapewnisz sobie zaopatrzenie niezbędne do jak najlepszej obsługi swoich klientów.

 

Data publikacji: 07.12.2022 13:31:00

Produkty

Obsługa Klienta Pn. – Pt. od 8:30 do 16:30
+48 784 000 900